Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

    Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

    Cantürk GÜRGEN

    Müdürlük iletişim Bilgileri



    Güncelleniyor...




    Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nün görevleri aşağıda sıralandığı gibidir;

     

    1. Gazeteler, dergiler, radyolar, televizyonlar, haber ajansları, haber siteleri, yabancı ajanslar, internet ortamındaki sosyal paylaşım siteleri ve diğer bilgi kaynakları gibi yazılı, görsel, işitsel, elektronik ve yazılı basın organları ve kitle iletişim araçlarında yayınlanan haberleri ve diğer yazı ve programları günlük düzenli olarak takip etmek,

     

    2. Belediye Başkanının şahsını, Belediye Başkanlığını ve personelini ilgilendiren haberleri takip etmek,

     

    3. Fotoğraf ve video çekimi ile Belediye hizmetlerinin sesli ve görüntülü kayıtlarını yapmak ve bu kayıtları arşivlemek,

     

    4. Bizzat Başkan tarafından verilecek emir doğrultusunda basın toplantıları düzenlemek,

     

    5. İlçe halkının Belediyenin faaliyetlerini öğrenme ve takip etmelerine, belediyemiz ile sağlıklı, kolay ilişki kurabilmelerine yönelik projeler hazırlamak/hazırlatmak,

     

    6. İlçe halkının belediyeden beklentilerini ve belediye hizmetleriyle ilgili görüş ve düşüncelerini tespit etmek amacıyla kamuoyu yoklaması ve araştırması yapmak/yaptırmak,

     

    7. Belediyemiz hakkında haksız eleştirilere sebebiyet vermeyecek ve şeffaflık içerisinde bilgilendirme yapmak,

     

    8. İlgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği yaparak şiir, makale, hikaye, deneme, slogan ve güzel söz, PR projesi, fotoğraf, kısa film gibi basın yayın ve halkla ilişkilere yönelik yarışmalar, sanatsal etkinlikler, eğlence programları, sosyal ve kültürel etkinlikler ile gezi programları düzenlemek,

     

    9. Müdürlüğün ya da belediyenin diğer birimlerinin ihtiyaç duydukları; resmi gazeteyi, günlük-haftalık ya da aylık gazeteleri, mevzuata yönelik dergileri ve kitapları, teknik nitelikteki dergileri ve kitapları, eğitim, kültür ve sanat içerikli dergileri ve kitapları, ihtiyaç duyulan elektronik yayınları satın almak, abonelik işlemlerini yapmak, ilgili birimlere dağıtmak,

     

    10. Resmi bayramlarda, dini bayramlarda, ulusal ve uluslararası platformlarda kutlanan ve toplum tarafından kabul görmüş olan belirli gün ve haftalarda; Belediye Başkanı tarafından verilen yazılı ve sözlü mesajların basın yayın organları vasıtasıyla yayınlanmasını sağlamak, gerekli durumlarda afiş ve pankart hazırlatmak ve uygun görülen yerlere asılmasını sağlamak,

     

    11. Belediye bünyesindeki Gıda Bankası, Sosyal Market, Huzurevi, Kadın Sığınma Evi, Aşevi ve Şefkat Evi gibi sosyal yardım birimlerinin, basın yayın kuruluşları aracılığı ile tanıtımını sağlamak,

     

    12. Belediyenin temel atma, açılış, sosyal ve kültürel etkinlik, Ramazan etkinlikleri, kurban sezonu faaliyetleri, bayram kutlamaları, yarışmalar ve sergiler gibi faaliyetlerin fotoğraf ve video çekimlerini yapmak/yaptırmak,

     

    13. İlçemizde meydana gelen yangın, sel, fırtına, deprem, ve heyelan gibi afetlere uğrayanların hasar tespit çalışmalarında fotoğrafçı ve kameraman bulundurmak, afet sonrası fotoğraf ve video çekimlerini yapmak/yaptırmak, kayıtları arşivlemek ve ilgili birimlerle paylaşmak,

     

    14. Halkın kentsel yaşama uyum sağlama bilincini arttırmak ve ilçemize aidiyet duygusunu güçlendirmek amacıyla Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü ile koordinasyon halinde seminerler, konferanslar, sergiler, yarışmalar, kampanyalar ve festivaller düzenlemek, uzmanlardan oluşan jüriler oluşturmak, derecelendirmeler yapmak ve teşvik amaçlı ödüller vermeye ek olarak el ilanı, broşür, kitapçık, CD, film çalışması yaptırmak ve bu çalışmaları ilçe halkına dağıtmak, bu konuda basın yayın kuruluşları ve üniversiteler ile işbirliği yapmak,

     

    15. Belediyemiz tüm birimlerinin kitap, dergi, broşür, afiş, el ilanı, sürekli form, form vb. her türlü basılı malzemelerin tasarım, basım ve ciltlenmesi ve dağıtımını yapmak,

     

    16. Müdürlük uygulamalarıyla ilgili olarak Belediye Meclis Kararı ya da Encümen Kararı gerektiği durumlarda Belediyenin karar organlarına havale edilmek üzere gerekçeli müzekkere hazırlayarak Başkanlık Makamına sunmak. Başkanlıkça yayınlanan Genelgeleri, Yönergelere, yazılı ve sözlü talimatlara uygun hareket etmek ve gereklerini yerine getirmek,

     

    17. Çalışma alanına giren ve Başkanlık makamınca verilen diğer görevleri mevzuata uygun olarak ifa etmektir.

     

     

     

     







    İletişim Merkezi

    Gaziosmanpaşa Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunabilmek adına iletişim kanallarını genişletmeye devam ediyor. Bu kapsamda Gaziosmanpaşalıların, belediyeyle olan işlemlerini zaman kaybı yaşamadan, pratik şekilde yapabilecekleri yeni İletişim Merkezleri hizmete açıldı. Beyaz Masa hizmetlerinin verildiği Gaziosmanpaşa Belediyesi İletişim Merkezlerinde vatandaşlar, talep, öneri ve şikâyet oluşturma, vergi borcu ödeme, beyan bilgileri sorgulama, sicil sorgulama, bilgi edinme gibi daha birçok işlemi kolaylıkla halledebiliyor.

     

     

    Karadeniz Mahallesi İletişim Merkezi

     

    Kazım Karabekir Mahallesi İletişim Merkezi

     Kazım Karabekir İletişim Merkezi Telefon : 0212 649 68 64

     

    Yeşilpınar Mahallesi İletişim Merkezi

     

    Basın Yayın Birimi

    Belediye Başkanı’nın ve Belediyenin her türlü medya faaliyetini kurum lehine olacak şekilde yürütür. Bunun için kurum faaliyetlerinin medyada yer alması çalışmalarını yerine getirir. Başkanlık ve Belediye hizmetlerinin görünürlüğünü arttırmak üzere basın aktivite projeleri geliştirir ve basınla ilgili organizasyonlarını gerçekleştirir. Belediyemizin faaliyetlerinin sosyal medyada etkin bir şekilde duyurulmasını sağlar. Kurumun tanıtımı amacıyla her türlü basılı iş ve işlemleri yerine getirir. Broşür, el ilanı, afiş, dergi, kitap, fotoğraf, video, ses gibi tüm yayın argümanlarını kullanarak çalışmalarını yürütür ve arşivler.

    Halkla İlişkiler Birimi

    Belediye’nin vatandaşımızla iletişim kurduğu birimimizdir. 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereği; vatandaşı yönlendirme, bilgilendirme ve çözüm üretme noktasında, kanun çerçevesinde 15 günlük süre içerisinde olumlu ya da olumsuz cevap verilmesi kaydıyla, tüm müdürlüklerle koordineli bir çalışma yürütür. Vatandaşımızın BİMER, Bilgi Edinme ve Şikayetvar.com yoluyla yapmış olduğu şikâyetleri ilgili birimlere göndererek çözüme ulaştırıp vatandaşa e-mail yoluyla cevap verir. Gaziosmanpaşa ilçesinde bulunan askerlerimize bayrak ve asker afişi yapmakla birlikte evlenen çiftlerimize tebrik mesajı, ilçemizde vefat eden vatandaşımızın yakınlarına taziye mesajı gönderir.

    Beyaz Masa

    Beyaz Masa, vatandaşlarımızın istek ve şikâyetlerini talepleri doğrultusunda değerlendirerek, gerekli birimlere aktarılıp çözüme kavuşturur. Vatandaşa emlak beyanı güncellemesi, yeni bina oluşturma ve dilekçe oluşturmada yardımcı olur.

     

    Kariyer Ve İstihdam Ofisi:

    Milli İstihdam Seferberliğine katkı sunmak ve ilçemizde istihdamı artırmaya yönelik çalışmalar yürütülmektedir. Bu kapsamda özel sektör firma temsilcileri ile iş arayan vatandaşlarımızı buluşturduğumuz “İstihdam Buluşmaları” düzenliyoruz. Vatandaşlarımız, online istihdam portalımız üzerinden iş ilanlarını takip edip, başvuru yapabiliyor. Ayrıca Kariyer ve İstihdam Ofisimiz bünyesinde, gençlerimizin meslek seçimi ve kariyer planlamalarına katkı sunmak amacıyla alanında uzman isimlerle bir araya geldikleri “Eğitim ve Kariyer Buluşmaları” düzenliyoruz.

    Hedeflerimiz:

    · Ülkemizin istihdam seferberliğinde aktif rol oynayarak, mevcut iş ve üretim gücüne katkıda bulunmak.

    · İşverenlerin, uygun nitelikteki çalışanları bulmasını sağlayarak kurum içi sadakat ve verimliliğin artışına katkıda bulunmak.

    · İş arayan vatandaşlarımızın doğru ve verimli olacakları bir sektörde iş sahibi olmasını sağlamak.

    Bu çalışmalarımızın neticesinde her yıl ortalama 500 vatandaşımızın işe yerleşmesini sağlamaktayız.

     

    İletişim

    Telefon: 0212 453 50 40
    Mail: basin3@gaziosmanpasa.bel.tr

    Çağrı Merkezi

    Çağrı Merkezimiz, haftanın 7 günü vatandaşımıza hizmet verir. Vatandaşlarımızın şikâyetlerini alıp ilgili birimlere iletip hızlı bir şekilde çözüme ulaştırarak vatandaşımızı bilgilendirir.


    Kurumsal Kimlik Kullanımı

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Placeat aliquid repudiandae voluptatem vitae aspernatur iure magni dolor error, unde vero quos! Totam cum, neque quod ab quidem fuga repudiandae facilis!

    İstihdam Merkezi

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Placeat aliquid repudiandae voluptatem vitae aspernatur iure magni dolor error, unde vero quos! Totam cum, neque quod ab quidem fuga repudiandae facilis!