Yıldıztabya Kentsel Dönüşüm Anahtar Teslim BannerKentsel Planlar BannerFarika 2 BannerKentsel Dönüşüm İle Geleceği İnşa Ediyoruz

Yeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha Yakınız

geri
Gaziosmanpaşa Belediyesi İletişim Merkezlerinde vatandaşlar, talep, öneri ve şikâyet oluşturma, vergi borcu ödeme, beyan bilgileri sorgulama, sicil sorgulama, bilgi edinme gibi birçok işlemleri kolayca gerçekleştirebiliyor. Ayrıca yanı sıra kurs, diyetisyenlik ve psikolojik danışmanlık hizmetleri gibi birçok hizmete kayıt yaptırabiliyor.

Gaziosmanpaşa Belediyesi, ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla iletişim ağını genişletmeye devam ediyor. Bu kapsamda vatandaşların belediyeyle olan işlemlerini zaman kaybı yaşamadan, hızlı ve pratik şekilde yapabilecekleri iletişim merkezleri hizmete açıldı. İlk etapta Karadeniz, Mevlana ve Kazım Karabekir Mahallelerinde açılan iletişim merkezlerinin önümüzdeki süreçte ilçe geneline yaygınlaştırılması hedefleniyor.

İletişim Merkezlerinde vatandaşlar, talep, öneri ve şikâyet oluşturma, vergi borcu ödeme, beyan bilgileri sorgulama, sicil sorgulama, bilgi edinme gibi daha birçok işlemi kolaylıkla halledebiliyor. Ayrıca belediyenin kursları ile birlikte ücretsiz diyetisyenlik ve psikolojik danışmanlık gibi birçok hizmete kayıt yaptırabiliyor. Gaziosmanpaşa'da çözüm odaklı yönetim anlayışını güçlendiren iletişim merkezleri, hafta içi her gün vatandaşlara hizmet veriyor.

Karadeniz Mahallesi İletişim Merkezi: Eski Edirne Asfaltı No:410 Metro Durağı Önü
Mevlana Mahallesi İletişim Merkezi: Yeşilpınar 838/1 Sk. No:6 Metro Durağı Önü
Kazım Karabekir Mahallesi İletişim Merkezi: Semt Konağı, 922 Sokak No:28

Yeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha YakınızYeni İletişim Merkezlerimizle Sizlere Daha Yakınız