Yerel Hizmetler Müdürlüğü

    Yerel Hizmetler Müdürlüğü

    Aziz Yarlıgaç

    Müdürlük iletişim Bilgileri



    1984 Adıyaman Merkez doğumludur. İlk, orta ve lise öğrenimini Adıyaman’da tamamladıktan sonra Erzurum Üniversitesi İşletme (Lisans) bölümünden mezun oldu. 
    2008 Yılında memuriyete başlamıştır. 2010 yılında Gaziosmanpaşa Belediye Başkanlığına nakil olup, Belediyenin diğer birimlerinde çeşitli (şeflik, birim amirliği vb.) görevlerinde bulundu.
    06 / 05 /2024 tarihinde Gaziosmanpaşa Belediyesi Yerel Hizmetler Müdürlüğüne atanan Aziz YARLIGAÇ bir çocuk babasıdır.




    • Belediye Hizmet Araçlarının Temini, Sevk ve İdaresini Sağlamak.
    • Personel Servis Araçlarının Temini, Sevk ve İdaresini Sağlamak.
    • Kurum Araçlarına Akaryakıt Sağlamak.
    • Sosyal ve Kültürel Amaçlı (Cenaze,Spor,Kültürel Gezi,vb.)Araç Sevk ve İdaresini Sağlamak.
    • Salon Tahsis  İşlemlerini Yürütmek.
    • Muhtarlık Hizmet Binalarının İhtiyaçlarını Temin Etmek.
    • Esnaf ve Kurumlar Arasında Diyalog Kanallarını Geliştirmek.
    • Belediye Hizmet Binalarının Temizliğini Sağlamak.
    • Belediye Hizmet Binası Garajını Yönetmek.
    • Kurum Şoför ve Temizlik Personellerinin Sevk ve İdaresini Sağlamak.
    • Elektrik,Su,Doğalgaz Aboneliklerinin Takibi ve Tahakkukunu Sağlamak.
    • Telsiz Sisteminin ve Araçlarının Temin, Bakım ve İşletilmesini Sağlamak.
    • Kurum Binalarında Tanıtım, Stand vb. İzinleri Vermek.
    • İlçemizde Bulunan İbadethanelerin Temizliğini Sağlamak.
    • Gaziosmanpaşa Meydan Tuvaletlerinin Bakım, Onarım ve Temizliğini Sağlamak.



    GENEL İDARE ŞEFLİĞİ

    • Şefliğine bağlı bulunan birimlerin işlerinin yapılmasını sağlamak ve denetlemekle sorumludur.
    • Diğer birimlerle koordineli olarak iş düzenini sağlamakla sorumludur.
    • Kamu İhale Kanunu gereğince Müdürlüğün ihtiyacı olan mal ve hizmet alımı işlerini yürütmek için ihale dosyasını hazırlatmak alınan hizmetin gerçekleşmesinden sorumludur.
    • Kurum içi ve kurum dışı yazışmaları takip etmekle sorumludur.
    • Vatandaşlardan gelen yazılı/sözlü şikâyet ve talepleri inceleyerek uygun görülen taleplerin yerine getirilmesinden sorumludur.
    • Büro, Temizlik ve Araç birimlerinin tüm faaliyetleri ile personelin sevk-idaresinden sorumludur.

     

    ESNAF ŞEFLİĞİ

    • İlçemizde bulunan Esnaflar ile kurumumuz arasında diyalog kanalları kurarak sürekli iletişim halinde olmayı hedefliyoruz. 
    • İlçemizde bulunan meslek odaları ve üyeleriyle beraber aylık toplantılar yaparak esnaflarımızın gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Ayrıca esnaflarımıza yönelik eğitim ve seminerler yapmayı hedefliyoruz.
    • İlçemizde bulunan 16 Mahalle Muhtarımız ile aylık toplantılar düzenleyerek bu toplantılarda aldığımız vatandaşlarımıza yönelik talep ve isteklerini imkânlar dahilinde maksimum seviyede yerine getirmeyi hedeflemekteyiz.